неделя, 8 юли 2018 г.

101Hero PYLON 3D Printer първи сполучлив опит

Първото което трябва да се каже за принтера 101Hero е абсолютна трагедия
не струва и половината от парите си .

А сега по същество да споделя опита си и постигнатите резултати.

Исках да си отпечатам спирачен кран за вагон в мащаб Н0
понеже имам доста на които им липсват.
Рових се много за готови файлове в нета и наистина има доста
но никой от тях не отговаряше на мащаба .
За това аз се опитвах да ги преоразмеря в моя случай да ги намаля
Има обаче важна подробност че не може да намалите само едно от измеренията
ако намалите едно от тях и другите две се намаляват автоматично със същия процент.

Никой от намерените файлове не ми свърши работа и за това си нарисувах собствен
с програмата пайнт на уиндос

Вижда се ча съм го нарисувал с левия си крак
но понеже изобщо не се надявах че може да се обърне в 3д за принтиране
не се старах особено . Обаче програмата Cura_15.04.6 (само с тази версия работи принтера )
се справи и ми генерира така наречения G-код

ето снимка на първите ми опити


На първия ред са отпечатаци от файлове свалени от мрежата
на втория ред е моята картинка с различни настройки
и на пиедестал от ляво челното е оригинален кран в средата най доброто ми постижение
и две стинки за мащаб и престиж


След малко шкурене с шкурка 240

Следва боядисване бегло със черен спрей

И поставяне на мястото му



Резултата някой биха го определили като трагичен
аз ще си позволя да кажа задоволителен.
Да не забравяме че това колелеце е с диаметър 8мм
и дебелина 1мм.
Тоест опитах се да прерисувам картината Мона Лиза на Микеланджало с
валяк за боядисване и то от най големите размери . Еми с четката за боядисване на огради толкова .

Няма коментари:

Публикуване на коментар